maandag 2 augustus 2010

Waar ben ik allemaal mee bezig........

Nou dat ga ik nu vertellen :)

Een poosje terug heb ik uhm 93! rollen bizzkidsstoffen en fournituren opgekocht in een veiling.
Staat regelmatig op marktplaats.
Tja en je blijft natuurlijk zoeken op MP, en uhhhhh vonden we weer een leuke deal!
En ben nu weer 95! rollen stof en nog veel meer spullen, paspoppen, 2 kledingrekken vol met superleuke kinderkleding, nog een grote tas en doos met kinderkleding, een doos vol lockgarens en ook nog 200 buisjes met knoopjes (had ik gelukkig nog niet genoeg van haha) en ook nog een grote mand vol met lintjes en dergelijke, en als laatste nog een doos met allerlei leuke fournituren erin, kortom, ik was weer helemaal blij!!

Afgelopen weekend op een markt in Den Haag gestaan, was erg leuk en hebben veel gelachen, maar om nou te zeggen dat ik heel veel heb verkocht....
Maarja, als je maar lol heb en ik was van de straat, haha.
Ik verkocht dus stoffen, fournituren, kinderkleding, labeldoekjes en superleuke babyborn setjes.
Pfff, heb de afgelopen 3 weken bijna fulltime achter de machines gezeten, heb 22.... setjes gemaakt, en ben er erg tevreden over.
De komende tijd ga ik nog meer leuke jurkjes, broekjes, jasjes enzzzz voor de babyborn maken.
Dat komt tzt in mijn webwinkeltje te staan die ik ook nog aan het maken ben.
Uhhh, ja ik ben een bezig bijtje, dus van bloggen kwam eigenlijk niets meer.....

Deze week doe ik het lekker rustig aan, beetje opruimen in huis, en Mika weer even opmeten, dan kan ik in de loop van volgende week alvast een najaarssetje maken voor haar, en de zomerstofjes kunnen dan weer bijna in de kast voor volgend seizoen....

Hieronder volgen dus nog wat fotoos, en ik doe er ook een foto van Mika bij tijdens de finale tussen Nederland-Spanje :):)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews