maandag 9 augustus 2010

nieuw poppensetje en ladenkastje.....

Zowww, het nieuwe poppensetje is af!!
Het is een zomers strandsetje geworden.
Gemaakt van zachte witte tricot met gekleurde bloemetjes en afgezet met een geruit roezeltje.
De bandana is afgezet met bijpassend biasband.
Het is natuurlijk te koop, maar tzt komt het ook in mijn webwinkel die nog onder constructie is......

Heb ook wat fotoos gemaakt van een ladenkastje met uhm, ruim 100 klossen lockgaren in de meest uitlopende kleuren, duzzzz Astrid als je nog is een kleur nodig heb... roep dan even, ik heb het vast wel in de collectie haha.
De bovenste la zit vol met rollen band die ik laatst heb gekocht bij iemand, samen met de lockgaren.
Misschien dat ik van de week nog een paar fotootjes plaats van een opgeruimde naaikamer haha.
Tis me nu toch weer een rotzooitje, klosjes hier, patronen daar, stofje zus, spelden zo, maar is bij de naaisters onder ons een welbekend verschijnsel :)
Vanmiddag ook de stoffies bij elkaar gezocht voor Mika dr najaarssetje, maar daarover de volgende keer meer :)

Groetzels van Bianca.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews