woensdag 4 augustus 2010

Het eerste echte poppenjurkje!

Hoi hoi allemaal,

Daar ben ik weer :)
Ik heb vorige week een heel pakket met poppenkleertjes patronen binnengekregen.
Nog bedankt Francis!!
En heb gisteravond het eerste poppenjurkje gemaakt van een nieuw patroontje, ben er zelf nog niet tevreden over, maar Mika vind het een superleuk dansjurkje voor de baby borrem zoals ze de pop noemt :):)
Maar al doende leert men, dus het volgende jurkje word gewoon perfect!
Ik heb het jurkje gemaakt van 2 stenzokids stofjes, de rok van de beroemde taartjesstof die ik zowww geweldig vind, en het bovenstukje is gemaakt een witte poplin met roze dingetjes erop, en een blauw roezeltje ertussen uit gepiept.
Hieronder dus een foto van het jurkje, en een setje die ik 2 weken terug heb gemaakt.
Mika wilde graag een foto van de pop met haar favoriete knuffel, olifantje....
En 2 fotoos van mijn mooie dame.
Ik wil met jullie ook een prietpraat van Mika delen......
Op 1 van de fotoos (is wat minder want mevrouw zat niet stil) doet ze haar oogjes omhoog en zegt, mamma, kijk nu lijk ik op een chinees, waarop ik zeg, maar je bent toch een klein chineesje, daarop is haar antwoord, nee hoor ik ben Mika Su Cras :):)







Tot de volgende keer maar weer.

1 opmerking:

  1. Ooooohhhh wat leuk.
    Ik zal van de week ff kijken voor dat andere patroon of ik die heb.

    Liefs Francis

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews