dinsdag 15 juni 2010

Ivy en een verpeste broek........

Hoi hoi allemaal,

Daar zijn we weer met een berichtje.
Het is hier zoals bij zovelen een ziekenboegje.
Mika was ontzettend verkouden en ze hoeste ontzettend veel.
Tja, en dan ontkomt de rest van het gezin er ook niet aan......
Dus Fred en ik lopen nu onwijs te snotteren en te hoesten, maar gaat stilletjes aan wel beter!
Ondertussen wel een Ivy gemaakt, hij is zowwwww leuk geworden.
Ik heb de broek gemaakt van rode stof met witte hartjes gecombineerd met een rose/witte ruit met aardbeitjes en kersjes.
Op de achterkant 1 zakje en een ster met lintjes eraan, supercool en lief!
De pijpjes heb ik afgebiesd met zelfgemaakte biasband.
Ik heb vorige week een biasbandmaker gekocht, en het is wel een heel gepriegel en zere vingertoppen van de hete strijkbout, maar het resultaat is er wel naar vind ik, helemaal top en het ziet gewoon leuk.
Hieronder de foto's op model :)
Het model wou geen shirtje aan, en ze deed heerlijk gek haha.



Ik was ook nog bezig met een broek voor de dochter van mijn vriendin, maar helaas heb ik die verpest.......
Het is een Dortje, gemaakt van fleece, wilde er wat leuks op strijken met flisofix, maar ik was een beetje dom en vergat dat fleece niet zo goed tegen een hete bout kon.....
Normaal leg ik er wat tussen, maar was dat dus deze keer vergeten......
Heb de pijpen ondertussen afgeknipt, maar word wel erg kort, maar misschien kan ze het nog gebruiken voor een korte piamabroek.
De nieuwe ligt al geknipt klaar en die ga ik straks even afmaken.
Dan kan ze die van de week lekker aan.


En voor de rest ligt er een Weeke geknipt klaar, en ben wat poppenkleertjes aan het knippen en daarover de volgende keer een berichtje.

Groetjes van Bianca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews