donderdag 18 maart 2010

Superzomers setje!







Mika haar supervrolijke zomersetje is klaar!
Het is de Oona geworden, naar het gelijknamige FMpatroon.
Ontzettend makkelijk patroon, dus het was zo klaar :)
Bij het jurkje heb ik 2 vrolijke stofjes gebruikt en op de voorkant een bandje van FM.
Op het broekje heb ik op de voorkant een soort van my little pony geborduurd en Mika vond het helemaal leuk :)
De achterkant van het broekje heb ik versierd met het bandje van FM en 2 bandjes gemaakt van de stofjes waarvan ik het jurkje heb gemaakt.
Het broekje is 3kwart, dus als het mooier weer word lekker een paar hoge gympies eronder, helemaal leuk!
Dinsdagochtend even bij haar aangepast en het zit als gegoten, ze wilde het niet meer uit, maarja, ze was Fred aan het helpen bij ramen lappen, dus ze mocht het niet aanhouden......
Zegt ze, mamma, mag ik het weer aan als ik in me blootje mag??
Ze bedoelt daarmee als ze van de zomer blote armen en blote benen heeft :)
Morgen ga ik aan de slag met haar verjaardagsjurk.
Ook moet ik nog potloodrollen maken voor traktatie op school.
Jullie vragen je mischien af, wat zijn potloodrollen???
Nou, dat laat ik jullie zien als het af is.
Owww, ik moet ook aan de zomerjas gaan beginnen, pfffffff tijd, tijd, tijd, waar kan ik dat halen????

Groetjes Bianca.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews