maandag 8 maart 2010

stof, stof en nog eens stof.......











Zaterdag had ik een heerlijk uitje!
Ik ben lid van het Sancho-forum (dat is een forum met wat alles maar met zelf kleding maken te maken heeft), en ze hadden een dagje geregeld in een stoffenloods in Zwijndrecht.....
Dus tja, dat kon ik natuurlijk niet overslaan haha.
Samen met Astrid (naaivriendinnetje uit Den Haag) ging ik dus heen.
Tjongejonge eenmaal daarbinnen word je wel heeeeeel hebberig hoor!!!!

Het was kleiner dan ik dacht, en er waren wel een stuk of 40 vrouwen, erg gezellig!!
Maar ik ben zeer goed geslaagd, dus ik kan weer een heleboel zomerkleding maken.

Dames, of mamma's als jullie toevallig denken, goh dat is wel een leuk stofje, daar zou ik wel een leuk jurkje, broekje of iets anders leuks van willen hebben, ik verkoop ook kleding!!
Als jullie iets zien, mail me dan vrijblijvend voor informatie.

Zowww en nu de bijbehorende fotoos van me nieuwe stoffies... :)








Groetjes van Bianca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews